6 paź 2011

Gebrüder Grimm ...... jak dla mnie to ...

No tak..... jak dla mnie to piękna zdrowa róża.

Fakt miała być dosyć niską różą bo sprzedawca określił jej wzrost na 50 -70 cm ,ale u mnie wyrosła ponad metr.
Ma być rozkrzewioną rosnącą w górę ...u mnie się kładzie ,,,na wiosnę dostanie podpórkę i będzie stała.... nie pozwolę jej na wylegiwanie .Musi pokazać swoje piękne kwiaty ,bo ja je uwielbiam ...są piękne ,kwitnie przez cały czas, od wiosny do teraz ,jak by tak pogoda dopisała to i w grudniu będzie cieszyć oczy swoimi kwiatami.

Nie choruje .liście ma zdrowe świecące , ładnie pachnie ....i co by tu jeszcze więcej od niej chcieć .......

Gebrüder Grimm









5 komentarzy:

  1. Co by chcieć ?... rzeczywiście... chyba nic więcej... piękna jest...

    OdpowiedzUsuń
  2. Pogoda jest piękna, ale w grudniu z pewnością tej ślicznej róży w ogródku nie zobaczysz. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Piekne soczyste kolory. Cudnie, ze kwitnie wlasnie teraz dodajac blasku szarej rzeczywistosci.

    OdpowiedzUsuń
  4. Gabiśko,nie zastanawiaj się ,,,możesz ją mieć.....
    Masz rację Giga ,w grudniu ,to będą już tylko wspomnienia ....
    Tak małarurka cieszę się ,że kwitnie ,,jeszcze o tej porze ,a najbardziej cieszą mnie jej zdrowe liście,bez grama choroby.

    OdpowiedzUsuń
  5. sprawia, że ​​piękne życie jest krótkie = onları güzel yapan ömürlerinin kısa olması (tr)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...