5 sty 2012

Ciemiernik ....światecznie

Witam wszystkich bardzo serdecznie .
myślę ,że nie jest jeszcze tak późno ,aby złożyć noworoczne ,życzenia ...

Więc życzę aby ten Nowy 2012 rok ,
nie był gorszy od poprzedniego ....
aby nam wszystkim się darzyło ....
w ogrodach ,zagrodach w zdrowiu i portfelach ......


Dziś przechadzałam się po moich włościach ,było wietrznie... aż bym powiedziała że  dzień paskudny ,raz deszcz, niby to chciał  padać  śnieg ,ale tylko chciał ....brrr brzydko .przeszywające zimno .....
A jednaj ,ciemiernik ,nic sobie z takiej pogody nie robił ,widać to mu pasuje .
Stał i pozował z piękną czuprynką a oczkiem patrzył jak mu robię fotkę .

Pierwszy raz kwitnie od posadzenia ,mam go przytachanego z jakimiś roślinkami.z jakieś 5 lat temu ,był jeszcze w powijakach jak go przyniosłam ......doczekałam się w końcu.









Tutaj trochę zmrożony


10 komentarzy:

  1. Już Ci tak pięknie kwitnie ? to się z pewnością ciszyłaś oglądając go. Śliczne zdjęcia też mu zrobiłaś. Życzę Ci wspaniałego 2012 roku. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękny, wart był czekania.
    Szczęśliwego Nowego Roku Bogusiu :**

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny. Ciemiernik jest u mnie na liście do zdobycia

    OdpowiedzUsuń
  4. Hello, Bogusia! Oh, I like this white Christmas Hellebore !!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniale kwitnie, doczekałaś się pięknego kwiatu. U mnie ciemiernik teraz strajkuje, nie wiem dlaczego ale mu się pory roku pomyliły i ostatnio kwitnął na przełomie czerwca i lipca.

    OdpowiedzUsuń
  6. Co za cudny ciemiernik!!! Mam obawy czy u mnie by się zadomowił (mam strasznie sucha glębę). Na jakiej ziemi u Ciebie rośnie?

    OdpowiedzUsuń
  7. cudne s zdjęcia na prawdę są przepiękne życzę wszystkiego dobrego blog sobie zapisałam

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszystkiego CI dzisiaj Życzę
    Co Dobre, Szczęśliwe i Miłe
    Co daje Uśmiech i Spokój, Radością napełnia chwile
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  9. Witaj! Ciemiernika nie mam, ale widząc Twoje piękne fotki nie omieszkam się go kupić! Masz fajny blog i świetne opisy!Za życzenia dziękuje, i vice versa.....Szczęśliwego Nowego Roku!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję dziewczyny za pochwały i życzenia ,jest mi niezmiernie miło ,że do mnie zaglądacie...pozdrawiam cieplutko !!!

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...