10 lip 2011

Liliowce ....

Jakież one są piękne  i w dodatku bezproblemowe,mam już ich trochę..... są z siewek ,no i szlachetne .W przyszłą sobotę i niedziele jest w sąsiednim mieście wystawa lilii ,z całą pewnością się wybiorę .Wtedy zjeżdżają się z całej Polski i z zagranicy hodowcy swoich piękności ,...zawsze można coś ciekawego kupić tym bardziej ,że maja też liliowce i inne ciekawostki .
U mnie ziemia nie jest dobra ,bo jest to ciężka glina ,a gdzieś tam pod spodem głęboko piach ,roślinki maja ciężko ,ale liliowcom to nie przeszkadza rosną i cieszą moje oczyska .Jak ja je lubię ,,zresztą jak już pisałam ....czego to ja nie lubię .....



























4 komentarze:

  1. I one wszystkie rosną w Twoim ogrodzie ? Jeden ładniejszy od drugiego. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak Giga ,,wszystkie są w moim ogródku ,,mam jeszcze więcej ,niektóre zakwitną w przyszłym roku ,,,no chyba żeby ,,,
    Ale to jeszcze nie koniec ,mam zamiar kupić więcej .

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładną kolekcję liliowców już masz, pięknie wyglądają o tej porze w ogrodzie.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Very nice post and photography. I love your daylily - especially 'Seven Angels'.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...