27 lut 2011

Coraz bliżej.....

Dziś było pięknie ... słonecznie ....cieplutko.
Aż żyć się chce ...nie tylko mnie, ale i roślinkom .
U mnie jeszcze w ogródku leży śnieg ,nie jest go dużo ,ale jest .
Ale roślinki nie dają za wygraną ,wysuwaja swoje noski nad ziemię ,...doczekać sie nie mogę jak wszystko zakwitnie .
Na razie trzeba się cieszyć tym co jest .
Ciekawa jestem ciemierników ,wiem że kupiłam zeszłą wiosną pełnego, w kolorze różu ...ale gdzie go wsadziłam ....ta cholerna skleroza ...znowu się nachodzę i to w pozycji pochylonej ...


Wczoraj i dziś robiłam kartki wielkanocne i okolicznościowe ....odreagowuję pracę w przedszkolu ,wyciszam się ,ale nie bardzo jest kiedy ,bo synowie z rodzinami  przyjeżdżają  w odwiedziny ,to trzeba się nimi zająć .
....E tam ...dobrze że przyjeżdżają ,chociaż wiem ,że kochają ............



1 komentarz:

  1. Wiosna już idzie i ją widać i to najważniejsze. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...