1 lip 2011

Wyczekiwane ...

No i doczekałam się lilii i liliowców.
Pogoda dziś brzydka ,deszczowa  .Wczoraj to ...... o zgrozo ,przechodziło parę burz ,
były bardzo intensywne i porywiste ,Narobiło mi  trochę szkód  w ogródku  ...3 róże złamane u podstawy i jeden pęd liliowca .
Ale i tak się cieszę ,bo mi jeszcze zostały inne ..Dobrze ,że liliowce rosną w każdej ziemi ,nie są wybredne .
U mnie jest ciężka glina ,więc kwiaty się męczą ,ale liliowce jakoś dają radę .Mam dużo siewek ,ale mam też imienne ,ale jak to zemną bywa ....z moja pamięcią ,to nazw nie podam .
Lilie też rosną  u mnie w ogródku muszę przyznać ,że coś sobie kupiłam ,ale masę dostałam od koleżanki z forum ogrodniczego ,,dobra duszka z mojej koleżanki ,za to jej dziękuje .



















7 komentarzy:

  1. Fantastyczna kolekcja. Oczy nie mogą się nacieszyć. U mnie także deszcz. Od przyszłego roku, a może już jesienią powiększam kolekcję lilii i liliowców. Wreszcie zacznie się coś dziać :D

    Pozdrówki
    Grzegorz

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale piękne lilie i liliowce. Masz tego sporo i tyle kwitnie naraz.Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  3. Beautiful lilies, so many colors! It looks like it rained in your garden too :). Great pictures, thanks for posting.

    OdpowiedzUsuń
  4. Beautiful colors you have in your garden! Love that white and purple ruffled one! And I love the blue companion plant, too!

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne lilie i liliowce, nawet deszcz nie odebrał im urody. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Takie wielokolorowe! Trudno się zdecydować, który kwiat najpiękniejszy, bo wszystkie cudne.
    I zdjęcia doskonałe.
    pozdrawiam,
    M.

    OdpowiedzUsuń
  7. Grzesiu,Giga,Masha,HolleyGarden,Talibra,Magda,dziękuje za komentarze ,,owszem zgadzam się z Wami ,warto mieć lilie i liliowce ,pięknie zapełniają ogród ,no a liliowce są takie bezproblemowe ...

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...