12 cze 2012

Piwonia

Od paru dni pada... i dobrze ,bo było już tak sucho ,że rośliny ledwo żyły .
W ogródku całą para kwitły i jeszcze zresztą kwitną piwonie .
Wreszcie doczekałam się nowej ...zobaczyłam jak kwitnie ma jeden kwiat  różowy z żółtym środkiem ,jeszcze Dwie młode mi nie kwitną ...poczekam do następnego roku ...a co...przecież to już niedługo ..

Szkoda ,że tym wcześniejszym nie zrobiłam fotek ,
ale tak to jest jak się nie chce ,i czeka do jutra ..ale jutro znowu będzie jutro....
 i tak zleciało .....
















4 komentarze:

  1. Piękna kolekcja - u mnie już przekwitły.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne... nie miałabym nic przeciwko, żeby kilka z nich zagościło w moim ogródku :)))
    Boguśko, czy ta ostatnia to z tych co zamawiałyśmy razem ?
    U mnie też taki dziwoląg rośnie, ale wydaje mi się że jest oszukana.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna ta czerwona z żółtym środkiem.
    U mnie już po piwoniach ... przeszła burza z silnym wiatrem i wiadomo. Szkoda, że one takie delikatne i zdecydowanie za krótko kwitną.

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne piwonie. Ja niestety nie mam do nich ręki.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...