4 kwi 2011

Pada .....

Dziś po słonecznej pogodzie zaczęło padać ,wprawdzie wcale nie było mokro.
Dobrze ,że pada ,cieszę się ,bo jak wróciłam z pracy ,nie miałabym czasu iść do ogródka ,mam czyste sumienie ,że siedzę w domu i kręcę jajka na Wielkanoc ,pokażę w późniejszym poście jak wychodzą .
No i dobrze dla roślinek ,lubią taki cieplutki wiosenny deszczyk ,będzie bardziej zielono i kolorowo
W ogrodzie zaczynają kwitnąć następne kwiatki ,ach jak ja uwielbiam taką porę


Praca wre




Wejście przed domem.... jeszcze nieciekawe


Od ulicy ...muszę w puste miejsca posiać trawę .

4 komentarze:

  1. Może i będzie bardziej zielono i kolorowo po deszczyku. Niestety mnie dzisiaj przeszkodził w pracy w ogródku i nie jestem z tego powodu zadowolona.Twój ciemiernik ma śliczny kolor. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. I love your crocus and hellebore. Your garden looks ready for spring.

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi się bardzo podoba ta wiosenna świeżość :)

    Pozdrawiam G.

    OdpowiedzUsuń
  4. Thank you for visiting my garden. You have a lovely rock garden with spring flowers. Look forward to seeing it when summer comes.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...